Tuesday, January 25, 2022

Om jag vore osynlig uppsats

Om jag vore osynlig uppsats



Eftersom jag bor i en storstad där kriminalitet har blivit en oändlig praxis. Dessa saker inkluderar snygga kläder, sportbilar, ett fint hus och naturligtvis tekniska prylar och speltillbehör. jag om jag vore osynlig uppsats även använda dessa pengar för att göra mig känd genom sociala medieplattformar. Jag knackar försiktigt på deras axel när de går och kommer inte att svara när de ser tillbaka. Att bli osynlig och göra galna saker är en av barndomens främsta fantasier. Lägg 6 timmar på att skriva eller beställa.





Postnavigering



Om jag genom något magi en dag visar sig vara en osynlig man, kanske jag förändrar världen för att göra den till en större plats. Att vara en osynlig man kommer att förverkliga mina önskningar. Att vara osynlig kommer att ge mig friheten att gå var som helst, om jag vore osynlig uppsats, gör något och se alla saker utan att någon lägger märke till mig. Att vara osynlig erbjuder mig det rätta alternativet för att tillägna mig allt det onda i samhället. Jag kanske träffar alla världens kändisar utan att någon lägger märke till min närvaro bland dem. Jag kanske åker till alla välkända platser på denna planet och ser alla världens underverk. Oavsett att de flesta individer skulle överväga att skämta med sina kompisar och andra, för mig, om jag har varit osynlig, kan jag till och med använda denna chans korrekt genom att rädda vårt vilda djur.


Jag kanske övervakar regnskogarna och förhindrar tjuvskyttar från att döda de hotade djuren och till och med minska ner timmer. Eftersom jag bor i en enorm metropol har brottsligheten visat sig vara en oändlig tillämpning, det vill säga möjligheten att avsluta brott som rån av finansinstitut, mord och regelbundna stölder. Jag kan vara säker på att dessa brottslingar straffas genom att patrullera varje minut för att hålla staden säker. Om alla förövare oroar sig för att bli fångad av den osynliga individen, kommer de att hålla sig borta från att begå brott, därför kommer staden sannolikt att vara säker. Mina handlingar kommer inte bara att koncentreras på brott; Jag kanske till och med klarar upp den federala regeringen för att vara fri från korruption.


Att vara osynlig kommer att ge mig många alternativ att se bland världsflottans hemligheter och tekniker. Jag kanske ser den nyaste kärnkraftsuppfinningen och olika nyaste innovationer som driver världens finansiella system. Jag kanske går in i en ubåt och upptäcker dess storslagenhet utan att bli sedd. jag om jag vore osynlig uppsats sitta i myndigheters konferenser för att styra ledarna om vilka val som skulle gynna invånarna. Att vara osynlig kommer att få mig att tillägna mig alla farliga frågor som ägnas av de korrupta tjänstemännen. Om jag har varit en osynlig man, kan jag hjälpa varje medlem i samhället. Min avsikt kommer sannolikt att vara för samhällets trevliga, men inte för min vinst, om jag vore osynlig uppsats. Om jag vore osynlig uppsats av enkätfrågor för din forskningsrapport.


Var jag står Uppsatsprov.





bra övertygande essäämnen



Att vara en osynlig man kommer att förverkliga mina önskningar. Att vara osynlig kommer att ge mig friheten att gå vart som helst, göra något och se alla saker utan att någon lägger märke till mig. Att vara osynlig erbjuder mig det rätta alternativet för att tillägna mig allt det onda i samhället. Jag kanske träffar alla världens kändisar utan att någon lägger märke till min närvaro bland dem. Jag kanske åker till alla välkända platser på denna planet och ser alla världens underverk. Oavsett att de flesta individer skulle överväga att skämta med sina kompisar och andra, för mig, om jag har varit osynlig, kan jag till och med använda denna chans korrekt genom att rädda vårt vilda djur.


Jag kanske övervakar regnskogarna och förhindrar tjuvskyttar från att döda de hotade djuren och till och med minska ner timmer. Eftersom jag bor i en enorm metropol har brottsligheten visat sig vara en oändlig tillämpning, det vill säga möjligheten att avsluta brott som rån av finansinstitut, mord och regelbundna stölder. Jag kan vara säker på att dessa brottslingar straffas genom att patrullera varje minut för att hålla staden säker. Om alla förövare oroar sig för att bli fångad av den osynliga individen, kommer de att hålla sig borta från att begå brott, därför kommer staden sannolikt att vara säker. Jag kommer också att ge mat och vatten till träd och djur som behöver det.


Sammanfattningsvis, som ni nu vet att min främsta oro är att rädda mänskligheten och rädda vår planet från förstörelse. Makt, pengar och berömmelse är det minsta av mina bekymmer. Att arbeta tillsammans och hjälpa varandra är den största supermakten på denna planet och vi borde alla anstränga oss för att bli enade igen. Jag har alltid haft en idé om hur världen borde vara. Att vara en osynlig man för en dag är en av mina största fantasier. Det kommer att bli en dröm som går i uppfyllelse om det händer någon gång. Om jag blir osynlig skulle jag göra saker jag inte kan göra när jag är synlig. Jag kommer att ha friheten att besöka kända platser, göra vad som helst och se allt utan att någon lägger märke till mig.


Precis som en ande kommer jag att gå förbi sträng säkerhet och njuta av att ströva runt i begränsade områden. Till skillnad från andra som önskar makt, berömmelse och pengar kommer jag att göra något för att göra den här världen till en bättre plats att leva på. Eftersom jag är en osynlig person kommer jag att straffa korrupta politiker, avslöja terrorister, förstöra kärnvapen och göra allt för att rädda mänskligheten. Som en osynlig person kommer jag att hjälpa de fattiga och förtryckta mot dem som missbrukar sin makt. Jag kommer också att försöka avslöja okända mysterier för att få korrupta tjänstemän att betala för sina brott inför alla.


Jag kommer också att straffa de som begår olika brott som stöld och rån för att få dem att frukta den osynlige mannen. När väl varje brottsling är rädd för den osynliga mannen kommer ingen att begå brott. Sammanfattningsvis, med så många saker att göra och så lite tid är jag rädd att jag inte kommer att kunna åstadkomma stora positiva förändringar i denna värld. Men om vi alla använder de magiska krafterna kärlek, omsorg, tro, tillgivenhet och broderskap så kan vi åstadkomma de välbehövliga positiva förändringarna för hela mänskligheten. Om jag blir osynlig för en dag kommer jag att göra allt för att göra den här världen till en bättre och lyckligare plats att leva i.


Det finns oändliga fördelar med att bli osynlig. Köp uppsats Betala för uppsats Skriv min uppsats Läxskrivning Hjälp Uppsatsredigeringstjänst Uppsatsskrivande Hjälp Skriv min högskoleuppsats Gör min uppsats Terminuppsats Skrivtjänst Kursskrivtjänst Skriv min forskning Uppsats Skrivhjälp Uppsatsskrivning Hjälp. Logga in Beställ nu. Ring nu! Beställ nu. Söka efter:. Beställ nu! Få anpassad uppsats från:. Lägg 6 timmar på att skriva eller beställa. Ta ett klokt beslut och få din fullständiga anpassade uppsats från Essay Basics. Få skrivhjälp. Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "Fördelar med att studera lokalt". Skrivet av akademiska experter med 10 års erfarenhet. Gratis essäprover om det givna ämnet "Drömfamilj".


Du kan också beställa en plagiatfri skräddarsydd uppsats om ämnet från våra professionella uppsatsförfattare. Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "Sweet Memories Of My Childhood". Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "Effekter av den ryska revolutionen". Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "Varför vill du bli apotekare? Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "Teknikens roll i ekonomisk utveckling". Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "American Psycho". Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "History Of Newspaper". Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "Teamwork And Collaboration In Nursing". Gratis uppsatsprov om det givna ämnet "Magisk realism i litteraturen".

No comments:

Post a Comment